16-مظلـــومیـت..

...حجــآب دونـه...



 107.gif  71.jpg  107.gif

روز  شهادت حضرت زهرا (س) یکی اومد خدمت آیت الله بهجت .

عرض کرد : آقا تسلیت میگم ، به حضرت زهرا سلام الله علیها  
سیلی زدند .

آیت الله بهجت فرمودند :  
الان هم به حضرت زهرا سلام الله علیها  سیلی می زنند .

عرض کردند : الان چطور به حضرت سیلی می زنند؟

آیت الله بهجت فرمودند :
هر  دختر  شیعه با  بی  حجابیش یه سیلی به صورت حضرت زهرا سلام الله می زنه !!!
 

+خواهرم چادری که بر سـر داری میراث گرانبهای مادرم اَست..!

مراقبش باش..!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

shokravi
ساعت18:12---12 ارديبهشت 1393
(◡‿◡✿)
حســ♥ــین جـــان
تسبیحی بافته ام
نه از جنس سنگ و خاک . . .
بلور اشک هایم را به نخ کشیده ام این روزها به جای ذکر و دعا باید گریست . . .
http://salamshokravi.persianblog.ir
شکروی
(◔◡◔)(◕‿◕)(◔◡◔)


بهاره
ساعت20:01---11 ارديبهشت 1393
سلام دوست خوبم..وبلاگت خیلی خوشگله ادمو جذب میکنه دوسش دارم


خوشحال میشم لینکم کنی ..بعد خبرم کن تا لینکت کنم


و میشه بگی قالب وبلاگتو از کجا اوردی؟!
پاسخ: سلام بهاره جون .. خیلی خوش اومــــدی... با افتخار لینکتون می کنم..


بهاره
ساعت20:00---11 ارديبهشت 1393
سلام دوست خوبم..وبلاگت خیلی خوشگله ادمو جذب میکنه دوسش دارم
خوشحال میشم لینکم کنی ..بعد خبرم کن تا لینکت کنم
و میشه بگی قالب وبلاگتو از کجا اوردی؟!


بهـار
ساعت1:40---1 فروردين 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سیلی نزن به مادرم, حجاب,
تـاريخ سه شنبه 27 اسفند 1392| سـاعت 11:38| نويـسنده زد|♦|
Mosbat